Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

For meget hysteri om knive

Jeg hører, at min schweizerkniv, som jeg nu har haft i lommen siden min spejdertid, dvs. i mere end 55 år, skal forbydes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce