Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Hold fokus på vækst

Vækst skal skabe arbejdspladser. Danmark har brug for initiativer, der fremmer lysten til investering i arbejdspladser. Vejen ud af vækst- og finanskrisen går trægt, og derfor undrer det mig, at erhvervs- og vækstministeren i stedet bruger kræfterne på at angribe en række fagforeninger!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce