Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Jeg venter på noget stort

I avisens gode leder tirsdag 11. juni af Jan Schouby var det sund fornuft, der talte. Lad mig tilføje min forundring over, hvorledes der i tidens løb har været strøet ud af malplacerede dispensationer efter lovbrud.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce