Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Læserbrev: Milliarden misbruges

Den milliard, som regeringen bevilgede til de ældre (efter pres fra Enhedslisten) skulle jo bruges på bedre velfærd og mere omsorg for de ældre. Men lige så snart kommunerne har pengene inden for rækkevidde, så er det en anden historie, der fortælles.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce