Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Psykiatri med patienten i centrum

Op mod halvdelen af den danske befolkning er eller har været i behandling for en psykisk lidelse. Det er alt fra en mindre depression til mere alvorlige, længerevarende eller sågar varige psykiske lidelse.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce