Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Racerløb i Mindeparken er uværdigt

Hvis Aarhus skal kunne kalde sig kulturby og vise sig værdig dertil, må det være en selvfølge, at der ikke under nogen omstændigheder finder racerløb sted i Mindeparken.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce