Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Ros til sygehusvæsenet

Man hører så meget dårligt om behandlingen på sygehusene. Derfor vil jeg fortælle om et flot forløb, som jeg lige har afsluttet i dag, hvor jeg blev udskrevet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce