Vi bruger cookies!

stiften.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.stiften.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Skiftede rejecocktail ud med gedeost: Jensens Bøfhus har skræmt sine kunder væk

Jensens Bøfhus har også lavet om på sit logo. Efter en periode med et nyt logo, er man vendt tilbage til det gamle, som ses på billedet. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix

Restaurantkæden Jensens Bøfhus gjorde en stor fejl, da den for et år siden ændrede sin menu for at blive mere moderne. Ændringerne skræmte en stor gruppe kunder væk, så nu kommer velkendte kundefavoritter som rejecocktailen tilbage på menukortet, som også får det gamle logo tilbage. Samtidig er kæden ved at lukke en tredejdel af restauranterne for at rette op på økonomien.

Log ind

Bliv abonnent og læs hele historien