Gå til indhold
Annonce
forside

K vil samle rockere i Østjylland

Rockerne skal have eget fængsel, og det skal ligge i Østjylland. Det mener de konservative.

Syv ud af ti fængselsbetjente har problemer med at styre stærke fanger, som i stigende grad gør, som de vil. Foto: ERNST VAN NORDE/Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce