Gå til indhold
Annonce
forside

Kom med til Uniparkløbet

Igen i år kan du løbe for en god sag i Uniparken. Lørdag 19. maj løber du for at støtte The Ashipti Project som er med til at bekæmpe blandt andet malaria, fejlernæring og børnedødelighed.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce