Gå til indhold
Annonce
forside

Røver fængslet efter knivrøveri i Rosenhøj

En 21-årig mand blev torsdag varetægtsfængslet frem til 28. juli sigtet for røveri mod en 20-årig mand. Røveriet blev begået sent onsdag aften i Rosenhøj.

Over de sociale medier lokkede den 21-årige en 20-årig mand til Mega Syd-centeret. Den 20-årige troede, han skulle møde en kvinde - men blev i stedet røvet. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce