Gå til indhold
Annonce
forside

Ulykke opdateret: E 45 genåbnet ved Aarhus

Motorvejen blev spærret i morges i sydgående retning fra Aarhus Nord til afkørsel Tilst. Begge spor er nu genåbnet, men der er stadig ekstra køre-kø-tid.

<p>Arkivfoto: Scanpix</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce