Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Ældrerådsformand er tryg ved plejen

Mener du, ældreplejen fungerer godt i Favrskov Kommune? Deltag i debatten her.

»Jeg mener, der har været seks plejeboliger ledige på Hinneruplund, så Favrskov Kommune har da bygget nok,« vurderer Kjeld Christensen. Foto: Preben Hupfeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce