Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Beboere godt trætte af transformator

I forbindelse med letbanebyggeriet skal der opføres en transformator-station i fire-fem etagers højde i Assedrup. Det vækker ikke begejstring.

<p>Letbanetogene skal, som det ser ud nu, fortsat stoppe i Assedrup, hvor der til gengæld skal opføres en transformator til togene. Arkivfoto</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce