Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Besparelse truer juniorklubber

En forhøjelse af kontingentet har fået forældrene til at melde børnene ud i stort tal. I stedet for en merindtægt på 300.000 kroner har juniorklubberne mistet næsten en million kroner i tabt kontingent, og nu advarer bestyrelsen byrådet.

Fællesskab. En kontingentforhøjelse i Syddjurs Kommunes juniorklubber har ramt forældrenes økonomiske smertegrænse. Resultatet er, at børnene siver ud af klubberne og efterlader et både kammeratligt og økonomisk tomrum. Foto: Flemming Højer
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce