Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Fælledhuset åbnet med et brag

Mens der var murren i centerbyerne over, at de mister de kommunale kontorer, var der stor fest for kommunens nye administrative og politiske centrum - imens knager det i de politiske fuger i byrådet forud for næste byrådsvalg.

Fredag 28. oktober var der officiel indvielse af kommunens nye rådhus, politistation og dobbelthal. Arkivfoto: Flemming Krogh
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce