Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Favrskov samlede over 70.000 kr. ind

»Vi er så stolte og glade. Vi har samlet over 70.000 kr. ind i år og det er vildt godt,« fortæller Mia Ahtolinna, som var en af koordinatorerne for diabetesindsamlingen i Favrskov.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce