Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Gæsterne vælter ind på Glasmuseet

Trods det gode sommervejr strømmer gæsterne til udstillingen Flora på Glasmuseet.

Museets haveanlæg er med til at trække masser af gæster ind til den spektakulære udstilling »Flora«. Besøgstallet er på vej til at runde de 25.000. Arkivfoto: Flemming Højer
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce