Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Jylland får del i klimatopmødet

Region Midtjylland investerer godt 3,9 mio. kroner i lokal markering af FNs Klimatopmøde i 2009 - Gro Harlem Brundtland åbner Århus-konference.

Gro Harlem Brundtland vil åbne klimakonferencen på Aarhus Universitet, der bliver en forløber for FNs Klimatopmøde i København næste år. Foto: Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce