Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Kønskamp i byrådssalen

De kønspolitiske bølger gik højt på mandagens byrådsmøde. Venstres Knud Appel kaldte Kultur- og Miljølisten for diskriminerende mod mænd.

Kultur- og Miljølistens Hanne Broe vil gerne have flere kvinder i byrådet. Arkivfoto: Axel Schütt
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce