Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Konference satte fokus på byudvikling

Udviklingsmulighederne på byggeområdet i Skanderborg Kommune blev torsdag sat under lup på en konference på Fælleden. Der var bred enighed om, at mulighederne er endog rigtig mange.

Henrik Kamp Ditlev, arkitekt og Skanderborg-dreng, fortalte på en konference torsdag om det kommende byggeri på Søtoften, som arkitektfirmaet Laban, hvor Ditlev er partner, står bag. Foto: Sonne
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce