Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Nu rykker det igen for Åbyen

Borgmesteren tog i går første spadestik til de første 12 af 25 lejligheder i den østlige ende af Åbyen. Andet byggeri står lige for, og flere grunde er solgt.

første spadestik. Arkitekten Freddy Brask og Bo Allermann fra Ålsrode Tømrerfirma var med, da der i går blev taget første spadestik til første etape af nyt lejlighedsbyggeri i Åbyen. Foto: Flemming Højer
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce