Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Politifolkene glæder sig

Politiemester Helle Kyndesen glæder sig over, at Sydøstjyllands Politi nu får den sidste af de lokale stationer i moderne, nutidige rammer.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce