Østjylland Region Midtjylland bygger syv nye testcentre Fra midt oktober til midt november skyder nye testcentre op i lige så mange midtjyske byer. Centrene skal erstatte de hvide telte, inden vinteren sætter ind, og skal teste både borgere med og uden symptomer på covid-19. I løbet af oktober og november opføres syv nye covid-19-testcentre i Region Midtjylland. Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 24 sep. 2020 kl. 16:17 Jan Sisseck jasi@amtsavisen.dk Annonce Alarm 112 Her er overblikket: Stribevis af møgsager hos Østjyllands Politi Alarm 112 Høj musik skabte plage: Nu kommer politiet med en opfordring Bolig Nyt boligkoncept vil sikre gratis boliger til studerende - og praktisk hjælp til ældre Erhverv Kredsløb sikrer sig 31 milliarder: - Ikke noget, man laver hver dag Annonce Alarm 112 Uheld spærrede motorvejsrampe: Bil væltede om på siden Samfund Kronjysk virksomhed forventer rekordsæson: Har udvidet med ny transportmulighed BYUDVIKLING Fra fru Salling til Beder-Malling: Her er det nye idrætscenter Alarm 112 Politiet efterlyste ung kvinde: Er fundet i god behold Erhverv Klokkeklar rekord: Aarhus-virksomhed sikrer bedste resultat i mere end 230 år Læserbrev Sommerferie er ikke frihed for alle børn - for problemerne holder ikke ferie Annonce Læserbrev Hvorfor slukker vi mobilen i biografen, men ikke på legepladsen? EROTIK Safterne stiger i varmen: Her er seks hotspots for sex i naturen i Aarhus Alarm 112 Hold øje med badevandet: Oliespild forurener vandet AGF Dyrt indkøbt angriber sad over i hele AGF's træningskamp: - Det var et valg fra min side Annonce Privatøkonomi Mange begår de samme dyre fejl på ferien: Sådan undgår du dem Alarm 112 Flere sigtelser ved rockerarrangement Læserbrev Er vi ude i et dobbelt socialdemokratisk løftebrud? Genlæs lektien, Winnerskjold og Sommer Leder Aarhus planlægger i blinde: Tvivl om letbanen ødelægger fremtidige projekter Alarm 112 Få timer før dødsulykken i Tilst: Samme bil kørte vildt og skabte uro ved marina Annonce