Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Somalisk terrorgruppe dræber igen

Natten til tirsdag blev otte personer dræbt i Kenya, og den somaliske terrorgruppe al-Shabaab har påtaget sig ansvaret for angrebet. Søndag dræbte gruppen op mod 50 personer.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce