Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Varselsskud mod narkopåvirket biltyv

En dommer i Randers valgte efter et grundlovsforhør at løslade en 22-årig århusianer, som ifølge anklagemyndigheden havde bragt en politimand i fare ved at bakke en bil, mens politimanden lå halvt ind over førersædet. Kendelsen blev dog kæret til Vestre Landsret, som fandt betingelserne for varetægtsfængsel opfyldt - og så måtte Østjyllands Politi på jagt efter den løsladte 22-årige.

Politimanden, der forsøgte at stoppe den 22-årige århusianer, endte med at hænge ud af bilvinduet. Foto: Kim Haugaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce